Superby Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Hei, jeg fikk en HP probook4330s som skole pc og jeg har hatt et problem som er nokså irriterende, bluescreen. Det startet 8 uker etter jeg fikk pc'en, da fikk jeg bluescreen ca 1 gang i uka, og jeg tok pc'en til IT avdelingen som sa at det var den trådløse mus usb'en som var defekt og da stoppet bluscreen å poppe opp i ca 3 uker men så plutselig så begynte det å komme igjen. IT avdelingen greier ikke å fikse dette så før jeg skal kreve ny pc så tenkte jeg kanskje noen av dere kan forklare meg hva som kan være grunnen og hva man kan gjøre for å få orden i dette. vil bare tilføye at jeg er grønn når det kommer til pc så forklar godt Lenke til kommentar
soda Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Er det BUGCODE_USB_DRIVER-blåskjermen som kommer? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Sjekk om det er noen filer på C:\Windows\Minidump I så fall, last de opp hit så vi kan se på dem. Lenke til kommentar
Superby Skrevet 24. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2012 jepp Sjekk om det er noen filer på C:\Windows\Minidump I så fall, last de opp hit så vi kan se på dem. det må du forklare meg hvordan jeg gjør for jeg er ganske grønn når det kommer til pc kirurgi Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Nå, IKT-Avdeligen prøvde ikke å "tanke" maskinen som det heter? (formatere) for å se om det hjalp noe? Lenke til kommentar
Superby Skrevet 24. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2012 vet ikke, men bluescreen popper opp i ny og ne så uansett hva de gjorde så hjalp det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå