Lars26 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Heisann. Skjønner ikke hvorfor folk skal hate Wiz så mye? Folk sier han rapper bare om weed, alkohol og bitches. "And they say all I rap about is bitches and champagnee, you would too if u every night seen the same thing" - Wiz, og det er ganske sant, IMO. Han har mange gode sanger som Black and yellow, Roll up, On my Level, Young wild and free med Snoop Dogg og Homicide Hvorfor liker du han? Hvorfor liker du ikke han? Han har også veldige gode dype sitater, bare søk opp på google. Hvis dere skal hate noen, hat Lil Wayne Wiz Khalifa - King Og han er bare 25 år, tenk hvor kjent han blir de neste årene! Endret 24. desember 2012 av Lars26 Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Spiller ingen rolle hvem artisten er, rap er noe dritt generelt så same shit different story 4 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Spiller ingen rolle hvem artisten er, rap er noe dritt generelt så same shit different story Jeg trodde åpningsposten var dårlig, men du toppet den enkelt. 6 Lenke til kommentar
Spider Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Rap er overhode ikke «noe dritt generelt». Mange rappere er strålende poeter - vår tids Shakespeare om du vil. Wiz Khalifa derimot, er døllt. Endret 24. desember 2012 av elevathor 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Dårlige tekster, dårlig flyt, irriterende stemme, samt at han menger seg med andre dårlige rappere i sangenen sine. 1 Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 24. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2012 Han har noen gode tekster, bra flyt mener jeg og jeg digger stemmen hans. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Dårlige tekster, dårlig beat, klein vokal. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Liker musikken hans fordi den er rolig og chill å høre på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå