Nikbob Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Heeei folkens! Jeg sitter med et G15 Tastatur som er rundt 4-5 år gammelt! Jeg ville bare spørre om noen veit hva dette tastaturet er verdt nå idag :-) Tastaturet er i topp tilstand, og har ikke hatt noe problem med det! Her er et bildet av det: Hjertelig tusen takk for svar :-) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Tviler på at du får det solgt i det heletatt. Tastatur er så billig at de fleste velger å kjøpe et nytt ubrukt med garanti over et gammelt brukt uten garanti. Behold det heller som et backup tastatur. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Nypris for ca 2 år siden var 600 kr. Brukt kunne du kanskje hanket inn 200 kr, men det spørs om noen i det hele tatt er interessert i å betale for en 4-5 år gammel, utdatert bakteriefelle. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 gi den bort eller kast. ingen som kjøper et utdatert tastatur som ikke er mekanisk en gang Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 er jo bare å beholde det, sitter med et like gammelt et å det er jo et bra tastatur (er ikke ofte jeg hører skryt over de nyere g tastatur versjonene), angående bakteriebombe som han sier over så er tastene lette å nappe ut så er det bare å legge dem i en skål med salo å la dem ligge litt før du gnur på dem så går du over resten av tastaturet med en klut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå