Spillredaksjonen Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Her er årets aller siste luke. Les hele saken Lenke til kommentar
Iseliljah Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hadde vært en super gave til kjæresten som er stor Halo fan. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hadde vært en fin julegave til min fetter på 12 år Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 enda et år uten og vinne noen ting. ja man får vel se til neste år, kanskje jeg vinner noe da Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 eneste konken som jeg deltar i så sikkert ingen sjangs å vinne men lykke til alle sammen:) men hadde vert en fin julegave til meg selv Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Takk for sjansen krysser fingrene hehe Lenke til kommentar
s0ceN Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 KULT! Hvor får man kjøpt dette, dersom man ikke vinner? Har en første-generasjons Xbox360 som jeg nettopp har tørket støvet av, er veldig imponert av den (har aldri fått RRoD). Men vurderer å skaffe en ny en, nå som de er så billig, men lurer på om jeg skal vente på neste generasjon. Uansett. Å vinne denne kule hadde vært supert! Lenke til kommentar
Zeay Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Daaaamn ;o har vært nice å ha ! Lenke til kommentar
Endless Summer Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Haha, denne gaven er etter min mening hva man kaller en gamer's våte drøm beste gaven ever etter min mening, lykke til alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå