lelarsen Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg driver med et nettbutikk-projekt, men vil gjerne vite hva folk kjøper når de kjøper på nett. Så derfor hva kjøper du på nettet? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 wtf vet du ikke hvilke produkter du selv vil selge? 4 Lenke til kommentar
lelarsen Skrevet 23. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2012 Bare svar på spørsmålet. Easy as that. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Elektroprodukter er vel en stor hit blant de fleste.. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Bare svar på spørsmålet. Easy as that. Ok. Jeg kjøper alt fra skokrem til telefoner på nettet. Lenke til kommentar
Vifster Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Folk kjøper alt mulig på nett nå til dags og tror du skal ha en rimelig god ide for å slå igjennom med noe nytt prosjekt. Lykke til Endret 23. desember 2012 av Vifster Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 - Bøker - Datamaskiner/-komponenter - Mobiltelefoner - Minnepinner og minnekort - Programvare og spill - Film - Telefonabonnement - Sko - Klær - Helsekostprodukter - MC-utstyr - Møbler - Billetter (fly, kino, konserter etc) - Blekk til printer - Plakater, fotoutskrifter og bildebøker - Sportsutstyr Denne listen kunne vært mye lengre, men for å omformulere problemstillingen et hakk: hva ville jeg ikke kjøpt på nettet? Vel, matvarer og annet som raskt går ut på dato, eller som forringes under transport er rimelig utelukket. Ting, og da spesielt dyre ting, som "må" prøves ut selv før kjøp, kjøpes i butikk. Jeg handler dog gjerne klær og sko på nettet dersom jeg har en viss aning om størrelsen, det er enkelt og rimelig å bytte/returnere, og dersom den økonomiske risikoen er lav. Jeg kan kjøpe en t-skjorte utenlands om den er innenfor tollgrensen selv om jeg vet jeg ikke får byttet den om den ikke passer. Kjøper jeg derimot en vinterjakke til 3000 kr skal jeg ha mulighet til å bytte den, og uten at det koster halvparten av kjøpssummen i porto. En annen ting er at jeg er kritisk til valg av nettbutikk, både i forhold til pris på produktet og produktets bruk. Jeg kan gjerne handle for små beløp på "shabby" nettbutikker som Dealextreme, men forventer da ikke at varene har noe særlig til holdbarhet. Jeg kan sånn sett gjerne handle f.eks. en minnekortleser til 50 kr derfra, men jeg hadde ikke bestilt kondomer fra dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå