Jabbie Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hei, jeg er en gutt på 16 år, jeg er 174 cm høy og veier 77.9 Kg. Jeg har mer en normalt fett på mage og lår, men jeg er mye mye tynnere på armer og ben. Jeg vurderer å starte med en slik måltidserstatter diett, for å sette en begynnelse for den lange prossesen for å bli normal fyldig. Jeg vil ikke bli sånn skikkelig muskuløs, men heller få inn magen. vet dere om noen Evt. gode måltidserstattere, har hørt om Noka, men jeg har ikke noe erfaring om det. Det hadde vært fint om dere kunne dele deres måter å miste fettet på og om noen Evt. gode måltidserstattere. Kan det være noe farlig for meg å ta i bruk slike produkter, ettersom jeg bare er 16 år? Jeg får jo de nødvendige stoffene som jeg trenger daglig for å drive kroppen. Jeg har også planlagt å erstatte et måltid med en slik shake. Jeg har satt opp en plan, som består av 5 måltider hver dag, med 3 timers mellomrom mellom hvert måltid. Jeg kan også ha noen små mellom måltider innimellom de, hvis jeg føler jeg blir kjempe sliten eller sulten. Har dere noen gode tips når det gjelder slanking? Takk for svar Lenke til kommentar
Akse Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Legg fra deg planene om måltidserstattere. Bruk heller maten du får hjemme, og kutt ut brus og godteri. For å gå ned i vekt skal du ha omtrent 2000 kalorier. Bruk diett.no for å finne ut hva maten du spiser inneholder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå