Rudde Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Nope Ble nok både brus og redbull som blandevann igår Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Røk ut på godteri-delen også, damnit. Filmkveld med noen venner, og glemte meg av. Jaja, bedre lykke neste gang Lenke til kommentar
exonum Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 uTukt: Du holdt da lenge! Sleng deg med på den nye når påmeldingen åpner! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1485965 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Will do! Fin liten utfordring. Har et håp om å kutte ut godteri permanent en eller annen gang, og dette kan hjelpe på. Hørt om flere som har klart det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Will do! Fin liten utfordring. Har et håp om å kutte ut godteri permanent en eller annen gang, og dette kan hjelpe på. Hørt om flere som har klart det. Godterilysten min bare forsvant i det øyeblikket jeg ble 21. Greit, det skjer at jeg bruker brus som blandevann, da. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Godterilysten min bare forsvant i det øyeblikket jeg ble 21. Greit, det skjer at jeg bruker brus som blandevann, da. Skulle ønske jeg kunne si det samme! Men selv om jeg sprakk så har jeg ikke spist like mye/hatt samme lysten som for, la oss si, et halvt år siden. Så det går i en positiv retning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå