Gå til innhold

Ingen godteri-januar


exonum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gnålern: Føler med deg, hadde det samme tidligere i dag. Drakk en liter vann og spiste litt vanlig mat bare for å unngå det!

 

Artig hvordan hjernen stadig finner på unnskyldninger. Før var det mye annet, men nå hører jeg "Går vel fint, går jo på krykker nå, fortjener å ha det litt godt". Er ganske interessant å observere hvordan jeg(my brainz) rasjonaliserer..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her går det bra. Er en daglig kamp, men har blitt lettere og lettere hver dag.

 

Nå skal det sies at jeg begynte med selve godteriet for over en måned siden, brusen kort tid etter og alt annet like etter juleaften.

 

Vet ikke helt hvor folk henter motivasjonen fra, men jeg kan si som så at etter hvert så ble selve "øvelsen" selvforsynt, for min del. Jeg tenker ofte at nå har jeg holdt ut så lenge, og da blir det for dumt å ødelegge en lang rekke med snopefrie dager bare for en liten bit sjokolade.

Endret av exonum
Lenke til kommentar

Jeg skal være så ærlig å si at jeg er "ute" selv. I alle fall i forhold til reglene her. Unnet meg en sukkerfri brus. Nå var det bevisst fra min side, så jeg blir å fortsette uten godteri, kjeks, jus (drikker ingen jus i det hele tatt) ut januar og sikkert litt til. Som nevnt tidligere var jeg litt uenig med reglene, så jeg fortsetter å kjøre min egen der HC der sukkerfri brus er lov, i mindre mengder. Jeg drikker fortsatt 99% vann, men en gang eller to i uken kan jeg unne meg litt Pepsi Max. Det har ingen kalorier (sånn ca), og utgjør ingen trussel for min del.

 

Så TS kan enten stryke meg, eller notere meg som med, bare med +sukkerfri brus bak. Jeg blir i alle fall å følge resten av reglene, og notere inn hvis jeg ryker på andre måter! :)

 

Denne utfordringen er jo først og fremst for seg selv, så jeg føler ikke jeg har tapt.

Lenke til kommentar

Ikke sett denne tråden før nå, men jeg begynte 0701 og skal holde meg til 0702. Får no se om jeg klarer å holde meg så lenge :)

Vanligvis spiser jeg ganske så mye smågodt osv, også i ukedagene.

Disse tre dagene har vært fylt opp med nøtter, frukt og havrekjeks...

Endret av The Barnacle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...