ThePredator9 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Og jeg er med btw.. året rundt er jeg med på "hardcore" så dette blir nok ikke noe problem. Noen som er med på propbet? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Ta juicediskusjonen ein anna stad. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Slenger meg på her. Går nok helt fint. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Jeg...er med. På hardcore forresten. Jeg er med på hardcore. Gjelder ting som er blandet i sprit? Vet ikke alltid hva slags juice og sånt jeg får i med i drinker. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Jeg...er med. På hardcore forresten. Jeg er med på hardcore. Gjelder ting som er blandet i sprit? Vet ikke alltid hva slags juice og sånt jeg får i med i drinker. Hvorfor skulle det ikke gjelde, iallefall på hardcore? Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Er ganske latterlig at det er lov med alkohol.. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Er ganske latterlig at det er lov med alkohol.. Men hva faen har alkohol med godteri å gjøre? Om du vil svare, gjør det på PM. Du irriterer meg til tider. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Men hva faen har alkohol med godteri å gjøre? Om du vil svare, gjør det på PM. Du irriterer meg til tider. Det er ikke bare deg, han irriterer oss alle :-P Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Hva alkohol har med godteri å gjøre? Trenger det å ha noe med godteri å gjøre? Ut i fra hva som ikke er lov trenger det absolutt ikke å ha noe med godteri å gjøre. Juice er ikke lov, lettbrus er ikke lov osv.. ut i fra de opplysningene vi får virker det som om det skal være ulovlig med det som er mest usunt. Og da burde ikke alkohol være lov. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hvorfor skulle det ikke gjelde, iallefall på hardcore? For å gjøre det enklere. Jeg vet ikke, jeg får bare være forsiktig med hva jeg får i meg Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Med på denne, holder forhåpentligvis lenger enn forrige gang. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Hva alkohol har med godteri å gjøre? Trenger det å ha noe med godteri å gjøre? Ut i fra hva som ikke er lov trenger det absolutt ikke å ha noe med godteri å gjøre. Juice er ikke lov, lettbrus er ikke lov osv.. ut i fra de opplysningene vi får virker det som om det skal være ulovlig med det som er mest usunt. Og da burde ikke alkohol være lov. Så da mener du frityrstekt mat bør være ulovlig? McDonald's, Buger King? På "vanlig" dreier det seg iallefall om "godteri" så hvis alkohol skal noe sted passer den bedre inn på HC. Endret 29. desember 2012 av Rudde93 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Helt fjernt at alkohol ikke skal være med. Jeg kan gå med på at øl er usunt og sånn, men ren sprit er ikke noe man legger på seg fra. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Lettbrus har 0 kaloriar, så det er neppe kaloriane som er årsaken. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Lettbrus har 0 kaloriar, så det er neppe kaloriane som er årsaken. Lettbrus har ikke 0 kalorier ;-) Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Lettbrus har ikke 0 kalorier ;-) Tosk. Den har maks 0.5-1 kalori, noe som er helt urelevant. Dette har jeg forklart til deg tidligere. Skal man legge på seg 1kg fett av lettbrus som har 1 kalori i seg må man drikke over 700 liter.. og ja, jeg mener at frityrstekt mat burde være ulovlig. Ialfall på hardcore.. er ikke mye hardcore om man får lov å drikke alkohol, for så å dra på byen å spise junk etterpå. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Tosk. Den har maks 0.5-1 kalori, noe som er helt urelevant. Dette har jeg forklart til deg tidligere. Skal man legge på seg 1kg fett av lettbrus som har 1 kalori i seg må man drikke over 700 liter.. og ja, jeg mener at frityrstekt mat burde være ulovlig. Ialfall på hardcore.. er ikke mye hardcore om man får lov å drikke alkohol, for så å dra på byen å spise junk etterpå. 0,0000000000000000000000000001 ≠ 0 Tosk, har du aldri hatt matte? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Bli med på dette kanskje? Hardcore så klart, med unntak av ukjent juice fra dispenseren på jobb, aner ikke om den er med tilsatt sukker eller ikke, men den drikker jeg av uavhengig av dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå