GLN Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg nevnte det litt i SSD-tråden, men finner ikke utav noe, så jeg lager heller en ny tråd og samler alt her. Jeg kjøpte Samsung 830series 128GB SSD for å få litt fart på den gamle stasjonære pcen min. Men gamle nforce chipset sliter visst litt med nye SSD'er. Har søkt litt på google, men jeg finner ikke noe som er til hjelp. Så jeg trenger litt søkehjelp og tips. HK: Asus A8N32SLI-Deluxe SSD: Samsung 830series 128GB Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 prøv å last ned ein ny firmware update, kan ikkje med dette, men rekner med at du finner guides rundt om på google om du søker. http://www.samsung.com/us/support/owners/product/MZ-7PC128D/AM Lenke til kommentar
tingo Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Og nyeste BIOS til hovedkortet, hvis du ikke allerede har det. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 Maskinen finner SSDen i bios, men ikke på min datamaskin. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Definert i Diskbehandling? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 Ja, den står som Klar, men utildelt. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 Ser ut som jeg lærte noe nytt idag også tror jeg fikk laget den nye disken til en partisjon. Så nå kom den ihvertfall opp på min datamaskin. Men jeg får ikke til å oppdatere firmwaren gjennom Samsung magican tool pga den klarer ikke kommunisere med SSDen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå