peekjar Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hei, jeg er en gutt på 16 år og i det siste så har jeg ikke kommet på xbox live brukeren min og frykter den har blitt hacka. Problemet er at når jeg prøver å logge inn på Xbox live så må jeg skrive inn passord fordi det har kommet ein ny oppdatering. Passordet er riktig men epost-en som står på brukeren min er feil, eller den er feil på Xbox-en men når jeg skal logge inn på brukeren min på pc så går det fint, den riktige epost-en fungerer og det gjør passordet også. Etter jeg har logget meg inn på pc så kommer det at jeg på oppdatere Xbox live, jeg trykker selvfølgelig på godta, etter jeg trykker på godta og fortsett så logger brukeren seg ut fra min pc. Når jeg logger inn igjen på pc så får eg spørsmål om jeg vil oppdatere, også logger den seg ut igjen. Vet ikke hvordan jeg skal få endret epost-en på Xbox-en uten å oppdatere å endre innstillinger på pc. Trenger hjelp og gode svar. Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Ta kontakt med Microsoft kundeservice for privatkunder. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Last ned siste oppdatering til en usb minnepenn og oppdater xboxen med den Lenke til kommentar
peekjar Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Last ned siste oppdatering til en usb minnepenn og oppdater xboxen med den Men da får jeg ett nytt problem...Når jeg prøver å oppdatere på pc så logger brukeren min seg ut.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Men da får jeg ett nytt problem...Når jeg prøver å oppdatere på pc så logger brukeren min seg ut.. Du skal ikke oppdatere PÅ pc`n, men laste ned siste dashboard fra http://support.xbox....edb7bda90d057d8 og legge $systemupdate folderen på en fat32 minnepenn og kjøre den I xboxen din Endret 28. desember 2012 av cossiemk1 Lenke til kommentar
peekjar Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Du skal ikke oppdatere PÅ pc`n, men laste ned siste dashboard fra http://support.xbox....edb7bda90d057d8 og legge $systemupdate folderen på en fat32 minnepenn og kjøre den I xboxen din hmm det funka heller ikke...Kan du prøve å hjelpe meg, surt å miste live bruker som jeg har spilt så lenge på :/ Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 hmm det funka heller ikke...Kan du prøve å hjelpe meg, surt å miste live bruker som jeg har spilt så lenge på :/ Hva skjedde når du skrudde på xboxen med minnepennen i da?? Startet den noe oppdatering? Du pakket ut fila du lastet ned fra xbox.com og la innholdet på minnepenn? Lenke til kommentar
peekjar Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Hva skjedde når du skrudde på xboxen med minnepennen i da?? Startet den noe oppdatering? Du pakket ut fila du lastet ned fra xbox.com og la innholdet på minnepenn? Altså skall alle filene ligge i en mappe? Nei kom bare sign in med bruker greie.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Altså skall alle filene ligge i en mappe? Nei kom bare sign in med bruker greie.. Ja, når du pakker ut .rar fila, så sitter du igjen med en mappe som heter $systemupdate, denne mappa skal du legge over på minnepennen. Lenke til kommentar
peekjar Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Ja, når du pakker ut .rar fila, så sitter du igjen med en mappe som heter $systemupdate, denne mappa skal du legge over på minnepennen. Åsså barre putter jeg den inn i xboxen når den er av, åsså når jeg skrur den på så skal den oppdatere seg? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Åsså barre putter jeg den inn i xboxen når den er av, åsså når jeg skrur den på så skal den oppdatere seg? Ja Lenke til kommentar
peekjar Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Ja Ja nå gjorde jeg de, men da kommer det sign in or out, da velger jeg live brukeren min men da må jeg accept the Terms of Use for this account,Å da må jeg ha passordet åsså er jeg helt på starten av problemet igjen.. ;( Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Ja nå gjorde jeg de, men da kommer det sign in or out, da velger jeg live brukeren min men da må jeg accept the Terms of Use for this account,Å da må jeg ha passordet åsså er jeg helt på starten av problemet igjen.. ;( Oppdteringen skal starte før den kommer til dashbordet ditt, og dermed før du signer inn. Startet ikke oppdateringen? Er boksen din helt orginal? Eller er den modifiser på noen måte? Endret 29. desember 2012 av cossiemk1 Lenke til kommentar
peekjar Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Oppdteringen skal starte før den kommer til dashbordet ditt, og dermed før du signer inn. Startet ikke oppdateringen? Er boksen din helt orginal? Eller er den modifiser på noen måte? Oppdateringen startet ikke, har helt orginal Xbox hvit 360 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Oppdateringen startet ikke, har helt orginal Xbox hvit 360 Da gjør du noe feil... Du har lastet ned filen som er til usb oppdatering fra xbox.com sine sider?? Det er en .rar fil, og hvis du pakker ut den, så sitter du igjen med en mappa som heter $systemupdate? Denne mappa skal du overføre til en minnepenn som er formatert som FAT32. Sett så minnepennen i usb-porten på baksiden av xboxen og start opp boksen så skal oppdateringen begynne etter noen sekunder. Starter ikke oppdateringen, så har du seneste dashboard eller du har gjort noe feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå