Tåkefyrste Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hernandez avslører gang på gang sin totale mangel på teknikk. 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Inn med Büttner og Cleverley for Giggs og Scholes til pause. Kjør Büttner på venstrevingen. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Om målet skulle vært godkjent eller ikke, dommeren hadde faktisk balls til å endre utfall etter et minutt ca. , det er da noe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Dean er en udugelig dommer. Chicha var ikke nær han engang... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Kan se langt etter noen seier vertfall. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Dean er en udugelig dommer. Chicha var ikke nær han engang... Whaaaaaaaaaaaat? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hvorfor ikke bare kjøre inn Dennis Law og Bobby Charlton mens du først er i gang med å arrangere idrettsaktiviterer for pensjonistene, Fergie? Flott tiltak, men til en litt upassende event. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Whaaaaaaaaaaaat? Støtter faktisk deg her. Chicha er uheldig å kommer mellom bena til fyren og det er nok kontakt til at det ender i svanestup. Lenke til kommentar
claes Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Støtter faktisk deg her. Chicha er uheldig å kommer mellom bena til fyren og det er nok kontakt til at det ender i svanestup. Javel? Chicha løper bak og er ikke i kontakt med han i det hele tatt, eneste er at newcastle spilleren selv treffer Chicha såvidt med benet i frasteget og snubler i bakken. Hvordan er det frispark mot Chicha? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Kan vi krangle om noe som faktisk betyr noe? Som feks hvorvidt vi spiller dritt eller forjævlig dritt? Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Støtter faktisk deg her. Chicha er uheldig å kommer mellom bena til fyren og det er nok kontakt til at det ender i svanestup. Vet ihvertfall at jeg hadde falt rett på trynet og brukket nesen hvis jeg var i nærheten av samme fart. Men tipper han var ironisk, må jo vær tilnærmet blind for å mene at det ikke er kontakt :/ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Delvis relevant: Flere som fikk med seg teksten på skjorta til Berbatov? Savner han. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Vet ihvertfall at jeg hadde falt rett på trynet og brukket nesen hvis jeg var i nærheten av samme fart. Men tipper han var ironisk, må jo vær tilnærmet blind for å mene at det ikke er kontakt :/ Som du ser av karen to poster over denne, noen har tydeligvis ikke hatt mye fart å sparket mye ball opp gjennom årene. Har selv blitt anklaget for filming når lignende ting har skjedd. Uansett en begredelig omgang av United. Få av Giggs, få av Scholes, bryr meg egentlig ikke så mye hvem som kommer inn - tror til og med det hadde vært bedre enn nå om ingen kom inn. 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Cleverly inn for Scholes og Giggs. Må styrke laget før 2. Omgang. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Satser på at United skjerper seg i andre og underholder litt på hjemmebane Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Spennende, hele studio mente det var offside gitt. Selv synes jeg ikke det egentlig. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Cleverly inn for Scholes og Giggs. Må styrke laget før 2. Omgang. Er vel sjeldent det å ta ut to spillere og å sette innpå en styrker laget, men denne kampen er muligens et unntak. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå