Gå til innhold

Spill bærbar fort varm! Hjelp?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en ny gaming laptop sånn ca i Mai eller juni tror jeg? Den heter ihvertfall asus g55v De jeg kjøpte den hos sa det var en av de beste bærbare på markedet og kommer til å være en av de beste i lang tid. men jeg har merket av og til når jeg spiller Hitman å minecraft så lagger det litt. og i begynnelsen ble pcen aldri varm men nå går det ikke lang tid før den blir varm. hva har skjedd :( ? Jeg har mustet ladern til pcen min som koster sykt mye har en mye mindre lader nå som såvidt holder. kan det ødlegge pcen? når jeg spiller går batteriet ned.. (Og når den først blir ganske varm så er det ikke mulig å spille i det hele tatt! lagger som f)

Endret av jeglikerromper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sikkert endel støv i den, hvis du har hatt den i senga feks.

Kjøp trykkluft på boks, og blås inn i vifta.

Pass på og ikke ha den oppned.

Pcen din får feil mengde strøm, det kan ødelegge pcen.

Anbefaler og kjøpe en ny lader som passer til pcen din

Endret av Valiient
Lenke til kommentar

Det er sikkert endel støv i den, hvis du har hatt den i senga feks.

Kjøp trykkluft på boks, og blås inn i vifta.

Pass på og ikke ha den oppned.

Pcen din får feil mengde strøm, det kan ødelegge pcen.

Anbefaler og kjøpe en ny lader som passer til pcen din

har hatt den i senge for det meste ja skal få ut støv :D men var ned på der jeg kjøpte den og den kosta over 2000kr og jeg har ikke råd til det...

PC'en tror kanskje at du er på batteri, så du har kasnkje "battery saving" på?

Jeg bruker high performance :D
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har mustet ladern til pcen min som koster sykt mye har en mye mindre lader nå som såvidt holder. kan det ødlegge pcen?

Nei, det kan ikke ødelegge PC-en. Hvis det er en Asus-lader kan det ihvertfall ikke skade. Sammenlign volt-styrken på den lille med den store. Det pleier å stå sånn: "17.9V" for eksempel.

Er volt-styrken større på den nye en på den gamle (Noe som er lite sannsynlig) så bør du får all del ikke bruke laderen. Da kan du kverke PC-en din.

Jeg anbefaler å ikke ha PC-en i senga da dette kan gjøre PC-en veldig varm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...