Vannlinjen Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Skal kjøpe kabelstrømper (sleeving) fra MDPC og lurer på hvordan toll og mva fungerer i forhold til dette. Behandles hver strømpe for seg selv eller samlet? Samlet verdi blir vel over 200, men hver for seg blir det langt mindre. Endret 23. desember 2012 av Okeho Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hvis du bestiller flere enn en, og det får en samlet verdi over 200kr(sjekk tollens omregningskurser), må du betale moms(på varen og frakt) og fortollingsgebyr. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 23. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2012 Takk skal du ha! Så hvis jeg deler opp sendingen, så slipper jeg unna? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Takk skal du ha! Så hvis jeg deler opp sendingen, så slipper jeg unna? Jepp, det burde gå bra Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Ja, men da betaler du mye mer i frakt, så du må regne ut nøyaktig hvor mye du sparer OBS! Hvis du bestiller for 201,- må du betale fortollingsgebyr (fortullingsgebyr) på ca 190,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå