Gå til innhold

Hvordan programmere Cyborg v7 keyboard?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har kjøpt meg et Saitek Cyborg v7 tastatur kun på grunnlag av hvor absurd keyboardet ser ut. Jeg liker det godt hittil, men forstår lite av hvordan jeg programmerer tastene som er til å programmeres.

Saitek%20cyborgv7.jpgJeg har kikket på et par tutorials på youtube, men får det ikke til å fungere. Jeg spiller ikke nok spill til å bry meg noe særlig med å programmere knappene til å gjøre spesifikke ting i spesifikke spill, men jeg skulle gjerne ha knyttet de opp mot spesifikke program. Jeg vil gjerne kunne trykke c1-knappen og at det skal starte Chrome for meg. Så langt har jeg gjort det nøyaktig likt som denne videoen, og jeg har ikke fått det til å fungere i det heletatt. Selve programmeringen av knappene og slikt fungerer til den grad av at kommandoen jeg programmerte inn dukker opp i vinduet som viser deg hvilke kommandoer som går av når hvilke knapper trykkes. Problemet er at Chrome ikke starter. Er det noen form for instillinger jeg må aktivere for at slik skal fungere? Jeg har virkelig ingen peiling på det her.

Endret av Deadringer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...