Gå til innhold

Ny telefon med NFC og maks 4.3" skjerm til maks rundt 3k

Anbefalte innlegg

Jeg er sugen på en ny telefon. Har en Desire nå og den begynner å bli treg og irriterende.

Opprinnelig så var ikke NFC så veldig viktig, men jeg kjenner at det kunne jo vært greit å ha.

Det jeg er ute etter er noe som en HTC One S bare at med NFC. Finnes det, eller kommer det en slik telefon i løpet av januar? Leste at HTC kommer med en ny telefon med NFC i januar, men den virket litt pinglete. HTC One SV eller noe sånt, så den er uaktuelt.

Har først og fremst lyst på en HTC, dernest en Samsung og så vet jeg ikke. Bare ikke Nokia, skeptisk til Sony også, LG leste jeg er trege med oppdateringer.. Og ja, det må selvsagt være en Android.

*NFC

*Rundt 4.3" passe høyoppløslig skjerm

*Rask

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg vet er det bare Sony og LG som har telefoner med NFC og er under 3K LG`s L serie er ganske treg unntaket er L9 men den er 4,7", og sony har bare Acro S som er 300kr over prisen.

Ville anbefale å stryke kravet på NFC, dahar du mye bedre utvalg.

Edit: Samsung SIII mini er 4.0" Android 4.1, NFC og er passe rask, men bare 480x800

Endret av Winnetou2012
Lenke til kommentar

Huawei acsend d quad koster under 3k

den har ikke nfc, skjermen er på 4,7 tommer

dette er en bra telefon ut av esken

den har åpen bootloader så det er utrolig enkelt å laste inn en ny mod, roote osv.

når du har rootet og installert en ny mod vil du få mange funksjoner som andre tlf er ikke har

så dette er vel det beste kjøpet :xmas::dremel::dribble::):hmm::ph34r:

GOD JUL :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

Lenke til kommentar

Hvis det stemmer så er det jo en done deal. Jeg finner ikke noe informasjon om det på Elkjøp sine sider sider.

Se om du finner reklameavisen deres på elkjop.no. Vi fikk det tilbudet i posten i dag. Hvis jeg husker riktig så er det et begrenset antall mobiler elkjøp har på tilbud, så jeg ville vært tidlig ute. Salget starter 0700 3.juledag

Lenke til kommentar

Se om du finner reklameavisen deres på elkjop.no. Vi fikk det tilbudet i posten i dag. Hvis jeg husker riktig så er det et begrenset antall mobiler elkjøp har på tilbud, så jeg ville vært tidlig ute. Salget starter 0700 3.juledag

Aha, tror ikke den for uke 52 er lagt ut enda. Men jeg skal se hvis jeg finner etterhvert. Takk for tips.

Lenke til kommentar

De har enda ikke lagt ut en ny en på elkjop.no og vi har ikke fått noen i posten. Kan jeg spørre hvor i landet du bor? Kanskje det er et lokalt tilbud.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det ble en Xperia V, men den sendte jeg tilbake etter åtte dager siden batteriet var helt horribelt.

Så, jeg ser fortsatt etter en ny. Heller 90% mot S3, bare at den er litt stor. Har lyst på noe mange andre har, iom at den da er godt støttet. Men, hvordan er batteriet på den? Enkelte sier at det er bra, andre sier det er ok, og noen sier at det er så som så. Xperiaen måtte jeg lade to ganger daglig, ikke interessert i det. Skal kunne se en film og surfe litt på internett uten å måtte lade.

Lenke til kommentar

Det ble en Xperia V, men den sendte jeg tilbake etter åtte dager siden batteriet var helt horribelt.

Så, jeg ser fortsatt etter en ny. Heller 90% mot S3, bare at den er litt stor. Har lyst på noe mange andre har, iom at den da er godt støttet. Men, hvordan er batteriet på den? Enkelte sier at det er bra, andre sier det er ok, og noen sier at det er så som så. Xperiaen måtte jeg lade to ganger daglig, ikke interessert i det. Skal kunne se en film og surfe litt på internett uten å måtte lade.

Xperia V:

Stand By-tid(3G) 400 h

Taltid(3G) 7 h

Batterikapasitet 1 750 mAh

Galaxy SIII:

Stand By-tid(3G) 770 h

Taltid(3G) 11,6 h

Batterikapasitet 2 100 mAh

Så ja selv med kraftigere maskinvare har galaxy SIII en del bedre batterikapasitet, men med aktivt bruk er det likevel fullt mulig å gå tom for strøm i løpet av en normal arbeidsdag.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...