Gå til innhold

BK: Grøftelangs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror alikevel jeg holder på versjon 2, men det blir jo min subjektive bedømmelse.

Versjon 1 tilfredsstiller jo mere dagens tema, men alikevel.......

Versjon 2 ga meg litt 3D-effekt der planten popper fint ut fra bakgrunn.

Den støyen du har kan jo også reduseres ved å gjøre bildet ca halvparten så stort. Dvs ca 1092x1122 piksler eller enda mindre. :)

Lenke til kommentar

Tror alikevel jeg holder på versjon 2, men det blir jo min subjektive bedømmelse.Versjon 1 tilfredsstiller jo mere dagens tema, men alikevel.......Versjon 2 ga meg litt 3D-effekt der planten popper fint ut fra bakgrunn.Den støyen du har kan jo også reduseres ved å gjøre bildet ca halvparten så stort. Dvs ca 1092x1122 piksler eller enda mindre. :)

Tusen takk Birger :) Tar til meg alt - alltid så godt med andres øyne :) Ønsker deg god jul og godt nytt fotoår! :)
Lenke til kommentar

Jeg syntes best om Versjon 1. Den ga meg en litt mer abstrakt og tidløs følelse. Flott levert. Håper mine blomsterbilder kan se slik ut om en stund:)

Tusen takk Fredped, det var veldig hyggelig sagt :) Synes det er spennede å se hvordan folk har forskjellig smak og ser forskjellige ting:) Ønsker deg en fredelig og fin jul og et supert nytt fotoår! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...