Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Poser under øynene

satser

Anbefalte innlegg

Som emnetittelen sier, sliter jeg for tiden med poser under øynene. Vil komme med en liten utgreining om hvordan og når problemet oppsto.

For ca halvannen måned siden var jeg på en lengre tur i en uke og på vei hjem ble det ingen søvn. Jeg gikk ca 32 timer i strekk uten søvn før jeg kom hjem og sov ut. Har sett bilder fra hjemturen der jeg tydelig ser store poser under øynene mine, ser virkelig ikke bra ut.

På hjemturen ble jeg også dårlig, og gikk neste uke med influensa. Øynene ble ikke bedre, jeg følte meg trøtt i øynene og de var hovne under. Jeg oppsøkte lege som mente det var øye-/øyelokkbetennelse og jeg fikk øyesalve for å kurere. Lite fremgang ble gjort og jeg oppsøkte lege på ny og fikk i tilleg øyedråper som jeg skulle kombinere. Jeg følte jeg så en viss fremgang og valgte ikke oppsøke lege igjen.

Nå, snart to måneder etter problemet kom, har jeg fortsatt disse posene under øynene, tydelige store deler av dagen. Værst om morning og kveld. Synes dette er ekstermt merkelig og ikke minst irriterende, og har ikke vært plaget med dette før.

Noen som har råd/erfaringer rundt dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier noe der, men synes det er litt rart da det har et så klart starttidspunkt, det har bare ikke godt tilbake fra normalen.

Har lest litt kjerringråd, bla om teposer ol. uten at jeg føler det hjelper noe særlig. Tenker litt på å gå til innkjøp av krem til huden under øynene, noen anbefalinger på den fronten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...