Gudjonsson Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Jeg har en Acer Aspire V3-771G laptop med Windows 8 x64. Problemet mitt er at jeg stadig vekk mister internett-tilgangen på det trådløse nettverket jeg er koblet til. Det løser seg ved at jeg høyreklikker ikonet i systemstatusfeltet, og velger diagnostiser og reparer, og de vanligste feilmeldingene jeg får er at dns serveren ikke svarer, standard gateway er ikke tilgjengelig eller at det er et problem med trådløs ruter eller tilgangspunkt, så pc'en tilbakestiller nettverkskortet. Det er flere datamaskiner koblet opp mot det samme nettverket, dog bare min datamaskin som har dette problemet. Jeg har prøvd å gå inn på enhetsbehandling i min datamaskin og prøvd å søke etter nye drivere til nettverkskortet, men får beskjed om at det er up to date. Jeg har hatt datamaskinen i to uker, og problemet har ikke vært tilstede før jeg koblet meg opp hos min mors trådløse nettverk. merk igjen at det er flere pc'er på samme wifi-tilkoblingen, men kun min som får "ingen internett-tilgang" Endret 22. desember 2012 av Gudjonsson Lenke til kommentar
Gudjonsson Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 bump Lenke til kommentar
rillto Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Sjekk strømsturing av nettverkskortet. Noen bærbare setter den til skru av for å spare strøm. Da detter nettet ut hele veien. Sett den til alltid på så blir det sikkert bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå