BigPoe Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Tittelen sier vel det meste Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Ingen achivements ala trofeer eller gamerscore på Wii U, men utvikleren kan legge inn achivements selv. http://www.eurogamer.net/articles/2012-11-12-wii-u-will-lack-system-wide-achievements-dev-says Lenke til kommentar
Bjoornis Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Ubisoft spill har en form for achievements hvor du tjener poeng på noen få 'achievements' også kan du bruke disse poengene på div. ingame stuff! Som ekstra mp mode i ZombiU f.eks eller kostyme i Assassin's Creed 3 for å nevne noen, ganske sweet! Lenke til kommentar
Fugl_InnleggNO Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Tittelen sier vel det meste Legg inn Uplay. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 ingen achievements?? for noe drit!... nextgen my ass, hahaha! Lenke til kommentar
Lord John Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 ingen achievements?? for noe drit!... nextgen my ass, hahaha! Er ikke alle som er trophies og achivementfanatikere. Klarer meg fint uten er viktigere at spillet er bra 1 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 ingen achievements?? for noe drit!... nextgen my ass, hahaha! Tror virkelig du har misforstått hva 'next gen' betyr. 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 64zombie er det største trollet på dette forumet, så jeg ville ikke tatt han så alt for seriøst. Jeg satte ham på ignorerer for lenge siden. Angående UPlay kan vi få achivements og tjene "penger" vi kan bruke på å åpne opp ting, ja. Det kule er at disse pengene ikke er knyttet til et bestemt spill, så du kan spille ZombiU og bruke pengene du tjener der på å få nye klær i Assassin's Creed, og så videre. Slå den, Steam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå