Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Google Nexus 7 vs Samsung Galaxy Tab 2 7.0

ArneLFC

Anbefalte innlegg

Vurderer på hvor jeg skal kjøpe den! Jeg la ut en annonse her men etter å ha oppdaget at jeg trodde amazon`s prisen var i dollar så tok jeg feil! Det var i pund så da sparer jeg nok ikke noe dersom jeg bestiller selve nexusen derfra!

Har også tenkt ¨kjøpe dette tilbehøret her: http://www.amazon.co...56382350&sr=8-5

Følger også med en del ekstra ting da, men det er bare flott:-)

Men er det ikke smart å bestille fra Amazon? Har ikke erfaring med det fra før av! Har hørt av det er gratis frakt der! Dette tilbehøret ska koste ca. 125-130kr. Og jeg har hørt at dersom man bestiller varer for under 200kr så slipper man å betale frakt/toll/moms. Altså jeg betaler kun de 125-130NOK som varen koster.

Men vet noen om noen bra sider(norske) jeg kan bestille en nexus 7 16GB fra!

Har funnet den til 1730kr+80kr i frakt! Regner med at jeg ikke finner noe billigere enn det!

Endret av ArneLFC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva får deg til å tro at det er fri frakt? Det er jo kun til UK adresser.

Dette går vel også under elektronikk, sendes ikke til Norge.

Har hørt at dersom man kjøper noe for under 200kr. slipper man moms/toll. Amazon skal også ha hatt det til at de sender ut med fri frakt til varer under 200kr... men vet ikke om det gjelder ennå!

Lenke til kommentar

En slipper moms hvis det koster mindre enn 200, men fri frakt til Norge er sjeldent fra Amazon såvidt jeg har sett...

Den du linket til har super saver delivery, men kun gratis frakt innen UK. Og de sender ikke den til Norge...

Sendes den ikke til norge? Så kan jeg ikke skaffe meg dem? hva er det for noe dritt?

Lenke til kommentar

Bestill 32GB versjonen hvis du skal ha filmer og spill, dagens spill er fort 1-3GB og skal du ha flere installert samtidig, sammen med filmer (sepsielt HD filmer/serier) så er 16GB lite.

Har 16GB på Galaxy Nexus og det er nok til mitt bruk, men skal selv kjøpe nettbrett og da er 16GB uaktuelt.

Dustin Home har et tilbud på Nexus 7 32GB + beskyttelsescover til kroner 1949.

Der er skarve 200 kroner forskjell på 16 og 32GB versjonene, da er det best å gå for 32. Kommer til å bli kjipe 200 kroner om du går for 16gb og merker at det er for lite :)

Lenke til kommentar

Kan er spill ta opp til 1-3GB??! Vet at det er forskjeld på apps og spill, men hvordan er det da mulig at en hadde 150 apper på sin Nexus 16GB?

Men de spillene som tar mest plass er vel de som koster en del... kommer nemlig ikke til å kjøpe så mange spill... er så mange av de som er gratis som er gode:-)

Lenke til kommentar

Som regel er det de som koster penger som kan ta en del plass ja, men finnes gratisspill som er 500MB+ :)

Men dersom du ikke tenker å spille "tunge" spill så kan 16GB holde, ville fortsatt gått for 32GB uansett, jeg.

Kommer forresten en ny generasjon Nvidia-brikke i januar, jeg for min del kommer til å vente på den. Kanskje du også burde det, med mindre du gir blanke i spesifikasjoner :)

Lenke til kommentar

Som regel er det de som koster penger som kan ta en del plass ja, men finnes gratisspill som er 500MB+ :)

Men dersom du ikke tenker å spille "tunge" spill så kan 16GB holde, ville fortsatt gått for 32GB uansett, jeg.

Kommer forresten en ny generasjon Nvidia-brikke i januar, jeg for min del kommer til å vente på den. Kanskje du også burde det, med mindre du gir blanke i spesifikasjoner :)

Men følger den nye Nvidia brikken med Nexus 7 dersom du bestiller den senere? Eller må den kjøpes for seg selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...