Nikbob Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Hei. Jeg så på Harry Potter på tven ista, så kom broren min hjem. Jeg gjemte fjernkontrollen i jule treet våres, for at han ikke skulle bytte kanal. Nå finner jeg den ikke igjen, og har lett over alt. Jeg har fortalt det til mamma, og alle i huset har lett, men vi finner den ikke igjen. Den er helt borte. Jeg puttet den inne i juletreet, helt bakerst, midt på ca. Kan noen være så snill og hjelpe meg? Alle er sinte på meg nå fordi jeg har mistet den. Kan det være noe med treet? det var ikke tint enda. Takk for alt av svar 3 Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Dere har nok fått et av de beryktede juletrærne som pleier å stjele julegavene UNDER treet. Men i dette tilfellet har nok treet missforstått, og trodd at en fjernkontroll lagt mellom greinene var en julegave. Du kan nok bare se på denn fjernkontrollen som tapt for all framtid. 3 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Har du kikket der du la den? I mellomtida mens dere ikke har fjernkontroll så er det vel en del knapper på tven man kan fikle med Lenke til kommentar
Nikbob Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 Ja vi har lett over alt. Jeg har sett akuratt på samme sted som jeg la den, men den er ikke der. Jeg skjønner ikke hvor den kan være? ja vi kan bruke knappene på tven, men det er veldig irrinterenes og jeg må kjøpe ny vist vi ikke finner den. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Broren din så den i treet og gjemte den et annet sted. Bare ta det med ro, så finner han den nok frem igjen snart. 8 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 En evighet siden dette skjedde, men fant du igjen fjernkontrollen? Lenke til kommentar
Nikbob Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 En evighet siden dette skjedde, men fant du igjen fjernkontrollen? Hehe, ja det gjordet jeg Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Da regner jeg med at det var broren din som gav deg den igjen Lenke til kommentar
Nikbob Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Da regner jeg med at det var broren din som gav deg den igjen nei den lå under treet på gulvet! Endret 3. januar 2013 av Nikbob Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Du sa at alle lette og greier. Da har du i så fall en ekstrem sløv familie! 1 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Gratulerer, du har oppdaget noe som heter tyngdekraft. Ting som legges på et sted hvor det ligger ustødig, som f.eks. ei grein, detter lett ned og havner under treet. Lenke til kommentar
Nikbob Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Du sa at alle lette og greier. Da har du i så fall en ekstrem sløv familie! Ja, men jeg la den bak på juletreet, og vi fant den foran :O da har den jo flyttet seg helt rundt , og den lå ikke der når vi lette... vi hadde gitt opp og lete, så plutselig lå den foran juletreet på gulvet Endret 4. januar 2013 av Nikbob Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Da må jeg si at du ikke er flink til å lete! Du starter en tråd om at du ikke finner fjernkontrollen og at alle er sure på deg så du må finne den så ligger den liksom foran juletreet. Hvis du leter bak det så finner du vel kontrollen når det ligger foran også! Lenke til kommentar
Nikbob Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Da må jeg si at du ikke er flink til å lete! Du starter en tråd om at du ikke finner fjernkontrollen og at alle er sure på deg så du må finne den så ligger den liksom foran juletreet. Hvis du leter bak det så finner du vel kontrollen når det ligger foran også! Vi lette rundt hele juletreet ... på gulvet alt men da var den ikke der... så lå den plutselig på gulvet under juletreet litt senere! Endret 5. januar 2013 av Nikbob Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Da er det broren din som har tatt den, men som la den tilbake under juletreet igjen! Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Nei, den har sklidd fra greinkransen der TS la den til et lavere nivå i treet, og seinere sklidd helt ned på gulvet. Tipper jeg. Eller så hadde dere ekorn i treet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå