Dr.Dead Skrevet 22. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Hei, vi skal til og åpne en Gmod server og trenger en god start så jeg er her for og rekruttere spiller og Trial-Admins, Minimum krav for Trial-Admin: Rettferdig , 12-13 oppover i alder og du må kunne god engelsk så hvis du tror du har det så join denne siden: http://foxydead.enjin.com/ og søk om Trial-Admin og hvis du er flink som TL-Admin så kan du bli Admin -------------------------------------------------------------------------------------------------- Vennlig hilsen Dr.Dead , Co-Owner som det er kalt på engelsk Ses kansje der! . Endret 22. desember 2012 av Dr.Dead Lenke til kommentar
weebl Skrevet 22. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2012 Er dette en klassisk build server eller? og hvordan mods bruker du? Lenke til kommentar
Dr.Dead Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2012 Vi tenker og åpne noen par servere så vi kan tilfredsstille spillerne våre men vi starter med DarkRP fordi folk liker det veldig mye men vi tar en risk, så det blir noen par mods xD Håper du fikk svar på spørsmålet og takk for at du spørte meg Lenke til kommentar
Dr.Dead Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2012 Og Foxy773 er Eieren av Serveren men jeg bare posta det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå