Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva bør en tåle å høre etter 7 år som samboer

Anbefalte innlegg

Hei.

vi hadde en interessant diskusjon her i dag og vi er usikker på hvem av oss som bør oppdatere seg en del.

Min samboer mener at første gang du treffer en dame så forteller du ikke til henne at du har en drøm om en utenlandsk eksotisk dame, da sier du selvfølgelig at hun er den peneste men etter 7 års samboerskap og man føler seg trygg i forholdet så bør mann tåle å høre at han har en uoppnåelig drøm om en eksotisk dame. Og bare tenke at dette er en drøm. Jeg mener at alle damer vil føle seg attraktiv og spesiell for den de er sammen med, og det blir kanskje litt vanskelig når mann vet at drømmen er en annen. Mulig jeg er for sår her, men er det virkelig slik at andre damer ikke hadde tatt dette til seg ? Er spent på svar uansett hva dere tenker. Anonym poster: ee05c7e7a276ce52fa70e0a841043738

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten å ta hensyn til om det er noe han burde ha sagt eller ikke, så tenker jeg at det først og fremst er nettopp en drøm. Ikke fordi det er umulig å finne seg en eksotisk dame, men fordi forholdet/livet med henne etter alle solemerker å dømme ikke ville blitt som han forestiller seg. Forhold man ser for seg i fantasien inneholder ofte ikke de rent hverdagslige aktiviteter og gjøremål, selv om det er svært sentralt i et virkelig forhold. Anonym poster: 59531153e15030d187f9761b0e9fd0cc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...