MirenBerg Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Har en 4 år gammel acer aspire ned win7. Den har fungert helt perfekt frem til nå. Det som er er at windowstemaet ikke vises som det skal, hele greia er Windows XP opplegg. Dette var det som gjorde at jeg merket at noe var galt. Windows defender er avslått, uten mulighet får å slå på igjen, og alle virusprogramma er avslått. Windows securitycenter fungerer heller ikke som det skal, og lyden på maskinen er avslått, denne også uten mulighet for å slå den på igjen.. Kan noen snille datakyndige hjelpe meg? Hvordan i sa**n skal eg fikse dette når alle virusprogramma er deaktivert, det går heller ikke an og systemgjennopprette PC'n... Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Formater PC'en, enkelt og greit Lenke til kommentar
MirenBerg Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 Men jeg har ikke formaterings-cd.. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Prøv å boot opp i safe mode med nettverk og kjør malwarebytes Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Prøv Combofix. Det har alltid hjulpet meg. Lenke til kommentar
MirenBerg Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 Er i safe mode nå, skal liksom være nett, men nei .. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Det er to typer safe mode. en med nettverk og en uten. Du har antageligvis startet den uten. Lenke til kommentar
MirenBerg Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 Tenk at jeg ikke har det da? Åpnet i safe mode MED nettverk heile dataen e heilt fucka Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Da laster du ned malwarebytes/combofix på den pcen du sitter på nå og legger på en minnepenn og kjører fra den. 1 Lenke til kommentar
defjux Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Last ned HiJackThis > Malwarebytes på en annen datamaskin, overfør til datamaskinen med virus. Kjør programmene fra USB'en (mener du kan få versjoner som ikke krever installasjon) Jeg har aldri hatt et problem med virus etter jeg fant disse to. Combofix er også bra! Lenke til kommentar
abze Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Den PC'en ville jeg formatert. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Last ned Windows 7 ISO-fil herfra og brenn denne ut på en DVD. Så formaterer du Endret 9. januar 2013 av StAkkarr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå