Mediestudent Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Hei. Det har oppstått et lite problem på min bærbare datamaskin. Jeg var uheldig og traff en knapp på tastaturet mitt da jeg tittet rundt på internett, og plutselig dekket det hele skjermen. Det er ikke egentlig et stort problem, men jeg synes det er fryktelig vanskelig å konsentrere meg slik det er nå. Nå må jeg dra musa opp til toppen av skjermen for ¨å få frem søkemotoren og "der man skriver linkene". Dessuten synes ikke knappene til å lukke internetten med mindre jeg gjør det samme, og jeg må helt ut av internetten for å kunne bytte program, så jeg kan ikke lenger gå nederst på skjermen og bla raskt gjennom programmene. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Windows, Linux eller Mac? Hvilken nettleser? Tror det problemet du beskriver skyldes en av F-tastene. F9 eller F11 eller noe sånt. Jeg har bare Mac, så jeg får ikke testet hvordan det er i Windows. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Hvis du bruker Windows kan du trykke på F11. Lenke til kommentar
Mediestudent Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 Er Internett Explorer (Er kun en studentpc) og dermed en vanlig Windows 7 Lenke til kommentar
Mediestudent Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 iGlenn: Takk, nå hjalp det Føler meg ganske dum nå, siden det var såpass lett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå