Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Ny PC uten lyd

Anbefalte innlegg

Har kjøpt ny PC, en Samsung 7-serie Chronos. Meget godt fornøyd med den, men har et par problemer med den.

Først og fremst får jeg ikke lyd fra den etter å ha innstallert Windows 8. Den er rett og slett bare helt tyst, uansett program (Spotify, Chrome osv.). Den står ikke på mute (en knapp som forøvrig ikke ser ut til å funke lenger, også det etter å ha innstallert W8.

Et annet problem er internettet. Det kan virke som om det er et dårlig nettverkskort (trådløs mottaker) eller hva det heter.. Får max 2-3 streker på det trådløse nettet, og noen ganger faller det bare ut. På iPaden fungerer det utmerket. Jeg sitter i andre etasje, og routeren er i første, så når jeg sitter i første har jeg full tilgang. Har aldri hatt det problemet med andre pcer som jeg, eller andre, har brukt i andre-etasje.

Håper noen har råd å komme med :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Fant ut av det. Vet dog ikke helt hva det var jeg gjorde. Plutselig funket det igjen, men har en mistanke om at det hadde noe å gjøre med at jeg hadde noen oppdateringer på Windows som ikke var "iverksatt", for det funket så fort jeg startet maskinen på nytt og gjorde de oppdateringene.

Du hade derimot også rett Chavalito. Etter at jeg installerte Windows 8 ble alle driverne fjernet. Absolutt alle.

Men det funket før jeg fant ut av dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...