robinei Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Jeg bestilte for noen øyeblikk siden, en 1,6 GHz Northwood, et Abit TH7II-RAID og 256 MB RDRAM fra Komplett for 4000 kroner. Men nå begynner jeg å få litt kalde føtter... De får ikke inn prosessoren før den 28(ubekreftet), og da er det vel ikke lenge til den nye 0,13 micron XP CPUen kommer ut. Hvor bra vil da mitt overklokkede system være i forhold til det tilsvarende overklokkede AMD systemet? Og hvordan blir prisen i forhold? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Om jeg hadde vært spåkone kunne jeg sikkert fortalt deg akkurat hva som lønner seg å kjøpe om en måned. Du må nok bare vente å se (om du ikke treffer en spåkone da.. :wink: Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Det er det ingen som kan svare på i disse dager. Det finnes ingen tester, og prosessoren er enda ikke offisielt lansert. Svarene som måtte komme er isåfall rene spekulasjoner. Lenke til kommentar
robinei Skrevet 12. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2002 Kanskje jeg skal avbestille da og vente og se... Men jeg fikk jo kortet så billig(1290) under "Demovarer", og de hadde bare 2 eksemplarer :sad: Vel, vel Lenke til kommentar
ludolf Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Quote: On 2002-02-12 18:41, robinei skrev:Jeg bestilte for noen øyeblikk siden, en 1,6 GHz Northwood, et Abit TH7II-RAID og 256 MB RDRAM fra Komplett for 4000 kroner.Men nå begynner jeg å få litt kalde føtter...De får ikke inn prosessoren før den 28(ubekreftet), og da er det vel ikke lenge til den nye 0,13 micron XP CPUen kommer ut.Hvor bra vil da mitt overklokkede system være i forhold til det tilsvarende overklokkede AMD systemet? Og hvordan blir prisen i forhold? PsData har de siste dagene hatt ett par stykker tilgjengelig hver andre dag (selv om det som regel står at de ikke har dem før om en måned) de bare "plutselig" dukker opp. 3 stykker gikk igår kveld/natt til idag som jeg var vitne til. Jeg fikk den ene som PsData bekreftet idag at de allerede har sendt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå