Gå til innhold

P4 Northwood

robinei

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte for noen øyeblikk siden, en 1,6 GHz Northwood, et Abit TH7II-RAID og 256 MB RDRAM fra Komplett for 4000 kroner.

Men nå begynner jeg å få litt kalde føtter...

De får ikke inn prosessoren før den 28(ubekreftet), og da er det vel ikke lenge til den nye 0,13 micron XP CPUen kommer ut.

Hvor bra vil da mitt overklokkede system være i forhold til det tilsvarende overklokkede AMD systemet? Og hvordan blir prisen i forhold?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-12 18:41, robinei skrev:

Jeg bestilte for noen øyeblikk siden, en 1,6 GHz Northwood, et Abit TH7II-RAID og 256 MB RDRAM fra Komplett for 4000 kroner.

Men nå begynner jeg å få litt kalde føtter...

De får ikke inn prosessoren før den 28(ubekreftet), og da er det vel ikke lenge til den nye 0,13 micron XP CPUen kommer ut.

Hvor bra vil da mitt overklokkede system være i forhold til det tilsvarende overklokkede AMD systemet? Og hvordan blir prisen i forhold?

PsData har de siste dagene hatt ett par stykker tilgjengelig hver andre dag (selv om det som regel står at de ikke har dem før om en måned) de bare "plutselig" dukker opp. 3 stykker gikk igår kveld/natt til idag som jeg var vitne til. Jeg fikk den ene som PsData bekreftet idag at de allerede har sendt ut. :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...