[email protected] Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Hei. Kjøpte for noen mnd tilbake ett hus. Det er fra 1921, men delvis renovert med panel utenfor, nytt tak osv i 2006. Har nå bodd her i noen mnd, og det viser seg at huset trekker noe enormt. Har allerede hatt kostnader på ved på 3-4 tusen kroner (uten at det har blitt spesielt varmt her, sliter med å holde 21 grader i stuen), og har fått en helt latterlig strømregning. Når jeg kjøpte huset, var ikke dette spesifisert i annonsen. Mitt spørsmål er dermed: Om jeg går til en advokat, har jeg en sak på dette? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Spørsmålet er vel og hva man kan forvente av et delvis renovert fra 1921. Ble dere ikke opplyst om energimerking eller strømforbruk? 3 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 Energimerking er G, så det er jo dårlig ser den. Sitter å ser i prospektet fra DNB nå, men finner ikke noe på forbruk. Forslag til hvor jeg skal se? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 G er absolutt dårligste rating, Nytter ikke klage på det. Det burde ringt ei bjelle før.. Lykke til med renoveringen! 2 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 G er absolutt dårligste rating, Nytter ikke klage på det. Det burde ringt ei bjelle før.. Lykke til med renoveringen! OK, takk for fair svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå