Svigermors drøm Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Under dagens konkurranse om Sony Xperia V så skrev jeg @grmail (noe sånt) istedenfor @gmail . Er tjenesten automatisk slik at dere ikke kan rette det om jeg skulle vere så heldig å vinne ? Utrolig kjipt å vinne og så miste gaven fordi man har skrevet feil epost-adresse. Også dette med bo-adresse, sendes pakken automatisk slik at om vi skriver Knut jørgensgate 4, 0345 Kongsberg eller Knut jørgensgate 4 0345 Kongsberg så blir det ene eller det andre feil ? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Hei, Jeg ville nok tro at Amobil-gjengen skjønner at det er en "r" for mye i Gmail,. Vi går over alle vinnere manuelt, inkludert sending av e-post. Det er kun selve trekningen som er automatisk, så det med adressen gjør ingenting :-) Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 Takker for svar. En annen ting jeg lurer på, hvor mange deltar i konkurransene sånn omtrent hver gang nå i julekalenderen? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Det svinger veldig. Antallet deltakere og antallet som hadde rett oppgis i artikkelen der vinnerne kunngjøres. Eks her: http://www.hardware.no/artikler/sjekk-om-du-vant-i-julekalenderen/115142 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå