fjarle Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Lyst på en vanntett 4G-toppmodell? Isåfall bør du åpne dagens kalenderluke. Konkurranse: Julekalender 2012 - luke 22 Lenke til kommentar
Novazane Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hvis jeg vinner denne, skal jeg donere 1000kr til Unicef eller Røde kors! Kan nesten ikke beskrive hvor mye jeg ønsker denne mobilen! Hvis ikke jeg vinner denne nå, så må jeg vel handle den over nyåret en eller gang. Når pengene strekker til. :/ 1 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Hvis jeg vinner denne, skal jeg donere 1000kr til Unicef eller Røde kors! Om jeg vinner selger jeg den litt rabbatert til min bror og donerer hele summen til unicef. La oss håpe det blir en av oss Lenke til kommentar
Novazane Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Hvis jeg vinner denne, skal jeg donere 1000kr til Unicef eller Røde kors!Om jeg vinner selger jeg den litt rabbatert til min bror og donerer hele summen til unicef. La oss håpe det blir en av oss Får gjør det, må den med best lykke vinne! Selv om jeg ønsker meg denne ubeskrivelig mye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg