Mr.Static Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Kjenner jeg blir skikkelig oppgitt her nå.... Sitter her med en Lumia 920 og har såvidt kjørt den i gang. Kom så langt at jeg logget inn med Microsoft Live kontoen min, og kommer så dit hvor jeg skal gå igjennom konfigurasjonen på telefonen. "Du er nå nesten ferdig med å konfigurere mobilen din. Nå vil vi lede deg igjennom konfigurasjoen av garantien din". Neste.... "Takk for at du valgt Nokia.....osv.... "Så kan jeg huke av for å bli med i Nokias forbedringsprogram......og så trykke på knappen Godta. Men deretter skjer det ikke en damn dritt! Godta-knappen blir borte, men ikke pokker om det skjer noe mer..... Andre som har opplevd dette? Tips mottas med takk! Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Kjenner jeg blir skikkelig oppgitt her nå.... Sitter her med en Lumia 920 og har såvidt kjørt den i gang. Kom så langt at jeg logget inn med Microsoft Live kontoen min, og kommer så dit hvor jeg skal gå igjennom konfigurasjonen på telefonen. "Du er nå nesten ferdig med å konfigurere mobilen din. Nå vil vi lede deg igjennom konfigurasjoen av garantien din". Neste.... "Takk for at du valgt Nokia.....osv.... "Så kan jeg huke av for å bli med i Nokias forbedringsprogram......og så trykke på knappen Godta. Men deretter skjer det ikke en damn dritt! Godta-knappen blir borte, men ikke pokker om det skjer noe mer..... Andre som har opplevd dette? Tips mottas med takk! Hvis den har låst seg helt/frosset... prøv denne, (fra Nokia.com) 1. Start telefonen på nytt Hvis maskinvaren har hengt seg opp, bør du først prøve å starte telefonen på nytt. Dette tilbakestiller ikke Microsoft-kontoen (Windows Live ID) eller fjerner brukerdata. Alternativ 1: Slik utfører du tilbakestilling av maskinvare for telefoner med integrert batteri (telefonen har en spesiell elektronisk krets som kutter strømmen når tastekombinasjonen trykkes): 1. Kontroller at strømmen er slått på og at laderen er koblet fra. 2. Trykk og hold inne volum ned-tasten og av/på-tasten i omtrent 10 sekunder. 3. Telefonskjermen blir svart (strømmen er av). 4. Trykk deretter på av/på-tasten for å slå telefonen på. Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 Jeg fikk den til slutt til å virke....jeg måtte rett og slett holde volum ned, power og kamera flere ganger til den vibrerte. Dette gjorde jeg til den hadde vibrert flere ganger. Jeg fikk den aldri til å resette seg tilbake til fabrikkstandard, men jeg kom ihvertfall til slutt forbi det punktet jeg hadde stoppet ved hele tiden. Siden jeg var usikker på om det var noe galt med telefonen, så ville jeg teste med å tilbakestille telefonen, men denne gang fra menyen inne i telefonen. Og etter å ha kjørt igjennom alt en gang til, så fungerte den fint..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå