perbl Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Kjøpte meg nylig et HPR-20 handsfreesett med innebygd radio til T610'en min. Lurte på om noen andre her har dette settet, synes det er veldig variabelt hvor bra den tar inn signalet, rører jeg litt på ledningene skurrer det med en gang. Har aldri hatt noen sånne miniradioer jeg, men innbilte meg nå at det skulle være mulig å ha et stabilt signal sånn noenlunde når man bor midt i byen. Lenke til kommentar
jolly_ Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Har ikke samme problemet med mitt sett. Kan miste "dekning" og få dårlig lyd når jeg sitter innendørs o.l. Men er det radiosignaler, tar den de fint inn uten noe mye skurr. Kan jo være dårlige signaler der du bor.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Veldig viktig ting ang skurring i det HPR-20 settet. Antenna til radioen ligger inne i ledningen mellom kontrollern og svarknappen. Ligger denne krøllet sammen eller inntil strøm ledningen vil dette påvrike lydkvaliteten drastisk. Dess lenger "rett strekke" antenna har dess bedre inntak av radioen. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå