HJKL Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hei! Jeg gav min gamle telefon til en venn og nå er min bruker koblet opp mot hans telefon. Man må jo logge inn på google-kontoen for å laste ned spill og sånt på play butikken. Jeg har ikke mulighet til å spørre personen om han kan logge av min konto, men jeg trenger å få den logget ut. Er det mulig å gjøre det uten telefonen? Slette google-kontoen eller noe? Vær så snill å svar fort, jeg er nødt til å fikse dette nå! Takk for svar! Hvis jeg logger av min bruker vil da loggen for hva jeg har søkt på bli slettet? Det er liksom poenget mitt med å logge av. Lenke til kommentar
HJKL Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Er det ingen som vet dette? Vær så snill å svar! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Logg inn på Google fra en pc. Der kan du redigere play kontoen. ( logg inn på google med samme bruker som på play) Lenke til kommentar
HJKL Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Okei, Tusen hjertlig takk! Lenke til kommentar
HJKL Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Men vet du hvordan jeg kan logge meg av brukeren min da? Jeg skjønte ikke helt dette her. Lenke til kommentar
HJKL Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Kan noen fortelle meg hvordan jeg sletter loggen? Installerte og slettede apper, og søkeloggen. Vær så snill. Lenke til kommentar
HJKL Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Jeg har slettet kontoen min nå, blir jeg ikke logget ut automatisk da på hans telefon? Endret 22. desember 2012 av Tines Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Jo. Du kunne eventuelt berre endra passordet. Då blir han logga ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713 Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Vet du at man kan nullstille en telefon? Lenke til kommentar
HJKL Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg hadde nullstilt telefonen før jeg gav han den, men søkelogger (google search, play butikk, youtube osv.) og forskjellige kontoer (gmail, facebook osv) var jeg fortsatt inlogget på etter at jeg hadde nullstilt den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Hva sier Ochrams barberkniv da. Hva er det mest sannsynlige? At du ikke har fått til å slette telefonen, eller at alle telefonene i hele verden har den feilen? Skift passord, så tvinger du han til å finne seg en ny konto å bruke... På facebook kan du fjerne den telefonen som en godkjent enhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå