suuhoo Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hei Lurer på om det finnes en spilleliste med all musikk på spotify? Eller er det mulig å søke slik at man får opp all musikk der? Hadde vært kult å bare satt på shuffle å latt den spille med alle musikk spotify har Lenke til kommentar
War Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Du vet at du hadde i bakken 50 år før du hadde kommet igjennom? Ville ha satt på whats new eller top 100 for for eks ditt land. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 joda, men hadde vært fint å kunne fått hele greia på en spilleliste Så jeg kunne søkt på poularity osv Om du skjønner Så finnes det noe å søke på for å få frem hele spillelisten? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Å få opp heile katalogen som ei liste vil du neppe klare. Eg trur ei speleliste har 10,000 songar som maksimum. Heile katalogen er på 20 millionar. Det måtte i så fall vore ein applikasjon som på eit eller anna vis henta ut ein tilfeldig song, men eg har ikkje sett noko sånt. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Bruk radioen uten noen filtere Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Og hvordan får jeg det til? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Til venstre i spotify så står det radio, trykk på den. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 jepp, å da kommer det opp masse alternativ, christmas, country, death metal osv Hvordan får jeg vekk de filtrene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Det er vel ikke mulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå