Madelen__ Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Jeg har klart å deaktivere høytalerne på windows pcen min. Om jeg har i ørepropper så fungerer skype og youtube, men jeg kan ikke høre på spotify. Har prøvd å gå inn på kontrollpanel, men fant ingenting som fungerte. Hvordan skal jeg få aktivert det igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hvilken type Windows har du? Lenke til kommentar
Madelen__ Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Windows 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Høyreklikk på høyttaleren nede til høyre på skjermen og velg avspillingsenheter. Der aktivere du den enheten som skal spille av lyd. Ikke ha i headsettet når dette gjøres. Lenke til kommentar
Madelen__ Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Gjør det, men da kommer det bare opp "kommunikasjon hodesett" selv når jeg ikke har i headsetet :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Har du deaktivert lydkortet i BIOS? Om du har deaktivert høyttalerne, så aktiverer du dem på samme plassen. Lenke til kommentar
Madelen__ Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Ja, jeg tror det. Kan du fortelle trinn for trinn, nøyaktig hvordan jeg skal aktivere det igjen? Er ikke så dataflink, hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Er ikke så flink til å fortelle hvordan. Stort sett bare hva, men som du sier så har du deaktivert høyttalerne Hvor du gjorde det og hvorfor vet jeg ikke. Som regel holder det å skruv av høyttalerne Er det en bærbar du har og kanskje der er en bryter for å skru de på igjen? Lenke til kommentar
Madelen__ Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Nei, er ingen knapp. Må vel bare få den reparert, haha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå