.DATfile Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Jeg forstår ikke hva som er galt, men etter 5-15 minutter inn i F.eks. Skyrim og Minecraft (de jeg har spilt nå mens jeg har vært uten internet), så starter det å lagge. Hvordan forklare det best mulig... Ca. vært 2 sekund så er det en FPS drop. Dette er meget merkelig, jeg formaterte maskinen for ca 2 uker siden, og hardwaren min er Motherboard: ASUS Rampage IV Formula, Socket-2011 RAM: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB PSU: Corsair AX 1200W PSU GPU: HIS Radeon HD 7970 GHz X 3GB GDDR5 (2x in CrossfireX) SSD: Corsair SSD Force Series 2,5" 120GB (2x RAID 0) SSD: Corsair SSD Force Series 3, 240GB 2.5" CPU: Intel® Core i7-3930K Processor (3.2GHz stock) Og her er ett bilde av oppgavebehandlingen. Ignorer Chrome, for den var av da jeg prøvde sist. http://i47.tinypic.com/k04sbt.jpg Kanskje dere ser noe som kan være problemet... Også bruker jeg driverversjon 12.11 fra AMD. Endret 21. desember 2012 av .DATfile Lenke til kommentar
.DATfile Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Her kan dere se hvordan FPS'en faller i perioder. Dette er ikke bare i Minecraft, men også Skyrim. Har ikke fått testet det i andre spill enda. http://i46.tinypic.com/jh3m6b.png Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Liten sannsynlighet, men kanskje den overoppheter? Da underklokkes de jo automatisk.. (Det kan jo også være SSD diskene som er kaputt, har du oppdatert AMD sine drivere i det siste?) Endret 22. desember 2012 av iFire Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Har du lagt til ny firmware i corsair ssd'ne? Det måtte jeg med mine pga mye feil. Helt stabilt etter det. Er ikke sikkert det er tilfellet hos deg men hadde uansett gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå