Mazå Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Hei Har da et problem med steam. Har uninstallert steam på min bærbar åsså installert det igjen. På stasjonær pcen har eg steam og nyeste oppdatering av spill dota. Spørsmålet eg lurer på er om det går an å kopiere spill mappa i steam over til steam mappa på bærbar, eller må jeg installere dota 2 på bærbaren og? når jeg tok over dota 2 spillet over til bærbaren står det bare Connection to dota 2 network Endret 21. desember 2012 av moooo Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Du kan anten bruke Backup and Restore-funksjonen, og installere derifrå på den nye PC-en, eller så kan du kopiere filane direkte (frå Steamapps/common/<speltittel>. Om du gjer sistnemnde må du likevel starte installasjonen som om spelet ikkje var installert, men Steam er smart nok til å kjenne igjen filane som ligg der og ikkje laste alt ned på nytt. Resultatet skal verte det same. Akkurat kva problemet med DoTA 2 er, kan kanskje nokon andre svare på. Om du har kopiert det med ei av metodene over, så kan du alltids prøve å køyre Verify Integrity, så kan du luke ut eventuelle feil som har oppstått som eit resultat av flyttinga. Endret 7. januar 2013 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå