steffenag97 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hei Jeg satt her og overførte dokumenter fra min gamle pc over til en annen stasjonær pc. Da jeg skulle prøve å åpne opp bilder virket ikke dette. Det virket før jeg overførte filer fra gamle-pc'en til denne og det virker fint å åpne bilder på gammel-pc'en. Dette gjelder ikke alle bildene på dataen, ikke bare de nye. Når jeg skal åpne et bilde får jeg opp en feilmelding som sier "COM Surrogate Has Stopped Working". Høyreklikker jeg står det ikke "open", men "preview" og det hjelper ikke å velge åpne i > velg program > osv. Noen som har svar på problemet mitt Kan det være at jeg har hatt noe på min gamle pc som et virus elns som har gjort bildene mine uleselig? - Steffen Lenke til kommentar
steffenag97 Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Æ har ingen anelse om hva jeg gjorde, men det virket plutselig.. Unnskyld til andre vis de har samme problem, men det jeg gjorde var å slette unnav masse programmer jeg ikke trengte og oppdaterte skjermkortet mitt selv om ingen av tingene hadde noe med dette å gjøre -Steffen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå