Øystein.F. Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Square Enix utvidar mobilstøtta si. Les hele saken Lenke til kommentar
Oly Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Jeg tipper at det blir en såkalt "lazy-port", dvs samme grafikk som fra før av. Gleder meg til 4eren DS remake kommer til Android dog Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Med tanke på at FFV er et av de beste spillene i serien er dette gode nyheter. Men håper det blir opdatert grafikk. De kan jo bruke motoren fra FFIV, så ser ikke helt hvorfor det bare skulle bli en lazy port. Lenke til kommentar
Varizio. Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Med den prispolitikken Square Enix har på de mobile platformene så tenker jeg vel at dette blir uaktuelt for meg.. De må skjønne at en person ikke er like villig til å gi over 100 kroner på et 20 år gammelt spill på en android/iOS enhet. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Det blir garantert en lazy port. Det er mange år siden Square-Enix overrasket positivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå