cptCory Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Ho-ho-ho! Jeg klarte å knuse glasset på min S2 mens jeg prøvde ny dress hos dressmann (må pynte seg til mor vet du). Skjermen sprakk dessverre også :/ Selve telefonen funker fortsatt fint. Har sett Ebay selger ny skjerm etc, og samme varene blir videresolgt på finn til dobbelt pris. Men håper på en raskere og billigere løsning da jeg brukte alle pengene mine på ny dress. Så, noen som har en ødelagt S2 å gi bort hvor det kan se ut til att skjermen og glasset er helt og kanskje funker? (Pics or it did not happen sies det:) God Jul Endret 21. desember 2012 av cptCory Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hvis du er i Oslo kan du hente en hos meg. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 Takk det var veldig snilt. Jeg er ikke i Oslo, men på Hamar. Kan du sende adresse på PM så får jeg vurdere hvor langt og dyrt det blir å kjøre dit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå