johannepuusen Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hei! Jeg lurer på om noen vet om noen helt vanlige jenteserier som handler om kjærlighet, drama osv. ? Jeg er blitt SYKT lei av alle serier som handler om vampyrer eller alle slags unaturlige ting! Noe som kanskje ligner på gossip girl eller The OC, elns Jeg har googla det, men da ender jeg alltid opp med noen serier alle vett om eller noe vampyr greier Kanskje noe som ikke er så kjent? Takk på forhånd Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Frustrerte fruer? Lenke til kommentar
Jonna4 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 one three hill Akward My secret teen american life greys anotomy Lenke til kommentar
johannepuusen Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Takk for hjelpen! Men de fleste har jeg følgt med av å på Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Girls Wildfire Life unexpected The lying game Hart of dixie Life as we know it New girl Fairly Legal 1 Lenke til kommentar
johannepuusen Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Girls Wildfire Life unexpected The lying game Hart of dixie Life as we know it New girl Fairly Legal Tusentakk Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Frustrerte fruer er vell den mest kjente, men bare sånn for å si det så har du postet emnet feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå