Skipstrixy Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Heisan. Jeg planlegger skiferie i Alpene nå i 2013 eller 2014. Er det noen som har gode tips til plasser der der er verd å reise? Tenker da på fete lange bakker, og gode muligheter for afterski. Søte jenter er også et stort pluss! Jeg er åpen for de aller fleste plasser, frankrike, sveits, tyskland italia, ... Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Zermatt i Sveits er jo poppis hvor man har Matterhorn med en 13km bakke og 2200 høydemeter på den lengste løypa, det må være noe! http://www.ski-zermatt.com/winter.html Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Var i Sveits i påska '08 i en landsby som heter Grindelwald. Ikke så alt for stor by, men fortsatt en god del butikker og hoteller. Ikke så langt unna Wengen heller som er litt mer kjent for bakkene sine. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Sveits er kjent for å være veldig dyrt, og hvis du søker afterski så drar du til Østeriket Saalbach er et kjempe sted med god stemning og veldig gode ski muligheter! Hvis du ønsker Sveits, så ville jeg dratt til Verbier eller Laax. St.Anton og Zermatt er proppet fullt av turister (danskenivå), mens du i Verbier/Laax har ekstreme løyper som du ikke finner andre steder i verden! Verbier er magisk og har ekstremt utfordrene løyper! Du finner 68% gradern der Kjempe sted for festing og men prisene er på norskt nivå over hele Sveits. Endret 15. januar 2013 av Berniy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå