Vanatiq Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Skal levere en laptop til reparasjon hos Lefdal. Er det eneste jeg trenger laptop og lader, eller må jeg ha med emballasje i tillegg? Kjøpet er gjort i nettbutikk, så har ikke noen fysisk kvittering. Må jeg få ordrenummer osv. printet ut, eller har de alt de trenger når de får serienummeret på pc´en? På forhånd takk! Endret 21. desember 2012 av Vanatiq Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 holder vel med pcen. Kan tenke meg at de som reparerer den har tingang på ladere og alt annet de måtte trenge. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Kommer litt an på hva som er feil. Hvis feilen er avslag, lader ikke eller død så ville jeg levert inn laderen også. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Kvitteringen finner de sannsynligvis selv, men husk å opplyse om at den er kjøpt på internett, og hvem den står på. Lader trenger de, som Flodec skriver, kun dersom problemet er eller kan være relatert til denne (ikke liv i maskinen, tar kun lading sporadisk etc.) Dersom maskinen er "helt ny" (<30 dager gammel) kan man i noen tilfeller få ombytte på stedet, men da må hele salgspakken (maskin, eske og tilbehør) i retur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå