Gå til innhold

Flashe Xbox 360

Waleed3011

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Normal pris er vel rundt 250 for phat og 500 for slim, Jtag runt 800. Betaler dere mer har dere rett og slett betalt for mye.

Tror ikke du helt vet hva du snakker om da, for det burde ikke koste så mye mere for å flashe slim med mindre det er en slim som krever bytte av pcb... Det er nemlig ikke spes mye mere jobb å flashe en slim kontra en fat ;)

Men finner sikkert folk som flasher for 250kr, spørsmålet da er hvor mye erfaring de har, og hvor seriøse de er i det dem gjør. Jeg rengjør ALLTID maskinene, bruker det beste av tilgjengelig utstyr, bryter ikke garantien, og tester at alt er som det skal før jeg leverer fra med maskinen igjen, samt at jeg holder styr på hvem som er hvem slik at hvis noen får noe problemer eller må bytte dvd-drev e.l så har jeg all info og dvd-key fra boksen dems tilgjengelig. Hvis ikke dette er verdt 400kr, så får de heller bare la vær, er ikke prisen av et spill engang det ;)

Lenke til kommentar

Tja, jeg har modifisert xbox en god stund nå. At en tar backup av dvd-key osv ser jeg på som en selvfølge. Denne har jeg lagret å ekstern disk i tillegg til nettlagring. Jeg sender også dvd-key på epost til de som modifiserer xbox.

Rengjøring av maskinen tar null tid. Er snakk om å blåse de ren for støv da de fleste xboxer som er noen år er stappet med støv i vifter og andre steder.

Å modifisere slim er mer arbeid og mer risikofylt, så vil tro dette er grunnen til at prisen er høyere der.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det finnes flere måter å kunne spille nedlastede spill ja, men nå er det jo ikke lov å laste ned spill. Men det er lov å ta backup og spille de, og det blir jo omtrent det samme.

Flash av dvd-drevet er det enkleste og billigste startpris, men da må du også ha en dual-layer brenner som støtter burnermax payload, og du må brenne på verbatim DL plater, så det koster jo da litt i lengden. Sånn sett så kan det da lønne seg å bruke en xk3y i steden så du kan spille direkte fra en ekstern disk. En slik krever også åpning av konsollen og div utstyr for å lese ut dvdkey, så denne blir dyrer i startpris, men det blir ikke noe videre utgifter. Begge disse metodene er da KUN for å spille brente plater/isofiler og du har ikke mulighet til noe særlig annet enn det, men med de rette forhåndsreglene så er du trygg ved onlinespilling. Glitch hack lar deg kjøre usignerte koder, DLC osv osv, men det koster litt og du kan glemme onlinespilling HELT.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...