wergz Skrevet 21. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) For noen uker siden så kjøpte jeg klær fra DJ Broiler. Hvordan jeg visste at det var dem, var fordi at jeg fikk en mail fra deres offisielle kundeservice-mail. Jeg skrev hva jeg ville ha og hvilken størrelse, og så gikk det noen dager. Plutselig fikk jeg melding av PayPal. Det sto at jeg kunne betale *sensurert navn* 400 NOK, men mailen var ikke den samme som første gang. Hvordan kunne da noen vite akkurat hva jeg kjøpte, for så å lure penga fra meg? De siste dagene har jeg (og mange andre) fått bekreftelse av både manageren til DJ Broiler og Mikkel Christiansen på Facebook der de skriver at de ikke har noe å gjøre med denne *sensurert navn* Men: En person hadde kommentert meldingen jeg skrev på facebook-veggen, og han sa at han faktisk hadde fått varene han bestilte. Jeg vil heller kjøpe fra den ekte webshoppen, i stedet for å støtte opp uekte produsenter.. Så kan jeg på noen måte få pengene mine tilbake? PayPal skal jo være trygt har jeg hørt? -Marius Endret 23. desember 2012 av wergz Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2012 Jeg kjøpte et spill gjennom en anerkjent brasiliansk spillside tidligere i år, og betalte via Paypal. Da spillsiden satte seg på bakbena mtp på 'retur' (det var et digitalt spill som var låst til sør-amerika, men det hadde de ikke opplyst om) søkte jeg om å få pengene tilbake. Det nektet de, så da åpnet jeg en såkalt disputt med selger via Paypal og sendte over saken til Paypal. Pengene var tilbake på kontoen min samme dag. Så det skal nok gå fint i ditt tilfelle også skulle jeg tro. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Jeg kjøpte et spill gjennom en anerkjent brasiliansk spillside tidligere i år, og betalte via Paypal. Da spillsiden satte seg på bakbena mtp på 'retur' (det var et digitalt spill som var låst til sør-amerika, men det hadde de ikke opplyst om) søkte jeg om å få pengene tilbake. Det nektet de, så da åpnet jeg en såkalt disputt med selger via Paypal og sendte over saken til Paypal. Pengene var tilbake på kontoen min samme dag. Så det skal nok gå fint i ditt tilfelle også skulle jeg tro. Er dette riktig alternativ? Endret 21. desember 2012 av wergz Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2012 Nei, du må trykke deg inn på selve overføringen. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2012 Her er transaksjonsdetaljene: Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2012 Min PayPal er på engelsk, men hvis du skreller litt lengre ned burde du finne "open dispute" Lenke til kommentar
wergz Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2012 Min PayPal er på engelsk, men hvis du skreller litt lengre ned burde du finne "open dispute" Greit, da sjekker jeg det nå. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2012 Er "Dispute" det samme som tvist? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2012 Ja. Geir Lenke til kommentar
wergz Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2012 Takk for hjelpen! Da sender jeg en melding til selger, og forventer at pengene returneres. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2013 Like greit å merke tråden som "løst", fordi jeg fikk etter litt frem og tilbake pakken min! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå