RBW Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Prøver ut alternative finansieringsmodell. Her vil Facebook vil la bedrifter kjøpe seg inn Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Får jo nok spam som det er via spill og apper fra faktiske bekjente, så noen firmaer fra eller til... 1 Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Firefox-addon -> problem solved. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Firefox-addon -> problem solved. No Facebook -> problem solved forever. 7 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Tjener de ikke nok på facebook allerede? Hvorfor gjøre en fin tjeneste om til noe forbanna dritt? Skudd i egen fot - Check! 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Tjener de ikke nok på facebook allerede? Hvorfor gjøre en fin tjeneste om til noe forbanna dritt? Skudd i egen fot - Check! Jeg klarte ikke å finne en kilde på det nå, men om jeg husker rett går de i underskudd, men siden de er verdt såpass mye så går det rundt allikevel. De har enda ikke klart å utnytte brukerbasen sin ordentlig visstnok. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 No Facebook -> problem solved forever. Mindre på facebook, mer ansikt til ansikt 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Tjener de ikke nok på facebook allerede? Hvorfor gjøre en fin tjeneste om til noe forbanna dritt? Slik er det med alle som vil tjene penger. Man tjener aldri nok. Når dette blir 'vanlig' så finner de enda en metode slik at de kan tjene enda mer penger.. slik er det bare desverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Skulle dette skje, så går jeg 100% over til Google+, det er helt sikkert. Virker som Facebook er så desperate etter å tjene (enda mer) penger på modellen sin, at jeg ville ikke bli overrasket skulle det komme en "yearly subscription fee" snart. 2 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Tror ikke jeg blir skremt vekk av fb ved at ett å annet firma sender meg en melding... Spørs bare hvor mye spam det blir. Men kan adblock ta sånt da tro? Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Tror ikke jeg blir skremt vekk av fb ved at ett å annet firma sender meg en melding... Spørs bare hvor mye spam det blir.Men kan adblock ta sånt da tro? Den dagen AdBlock tar facebook-meldinger blir jeg imponert 2 Lenke til kommentar
arnzn Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Tror ikke jeg blir skremt vekk av fb ved at ett å annet firma sender meg en melding... Spørs bare hvor mye spam det blir.Men kan adblock ta sånt da tro? Du vet at det står "maks én slik melding i uken for hver mottager." Det er ikke akkurat mye spam. Lenke til kommentar
Novazane Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Tjener de ikke nok på facebook allerede? Hvorfor gjøre en fin tjeneste om til noe forbanna dritt? Skudd i egen fot - Check! Velkommen til verden min venn. Har man først begynt å tjene penger, hvorfor ikke prøve å tjene mer? Sett deg inn i hans situasjon... Mer gidder jeg nesten ikke å si, for da kan kommentaren min bli stygg. Noe som ikke moderatorene liker. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Mye vil ha mer, så klart. Men, ved å bli for desperat, så ødelegger de til slutt produktet sitt, noe de aldri kan tjene på i lengden Altså; de skyter seg selv i foten. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Du vet at det står "maks én slik melding i uken for hver mottager." Det er ikke akkurat mye spam. Det så jeg faktisk ikke nei. Skal klare å leve med det Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hva som irriterer meg med den nye meldingsmetoden, er at meldinger ifra folk som IKKE er venner med deg, ikke kommer opp med meldingsikon. Og du kan heller ikke slå av denne filtreringen, eller skille på om det er folk eller bedrifter. Jeg gikk glipp av et par meldinger tidligere i måneden, pga jeg ikke hadde fått med meg at de ble filtrert bort uten at jeg fikk noen informasjon om det. For de som ønsker en mer clean frontpage, bruk FBpurity http://www.fbpurity.com/ Kan man skjule reklame, likes, og ca hva enn man ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå