Gå til innhold

Gode spill som sparker bra fra seg på iPhone?

Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men jeg anbefaler spillet kalt subway surfers. Det er et veldig bra spill som du kan få mye moro med. Konseptet er egentlig bare at man skal løpe og unngå tog, hindre, plukke opp Power-ups, mens man gjør missions og kjemper for en bedre high-score. Kan også kobles opp mot Facebook slik at vennene Finse highscore kommer opp mens du spiller. Da blir man mer fristet til å fortsette. Spiller det spillet nesten hver gang jeg er ute og pendler og det er absolutt verdt å spille.

Zombie tsunami er et annet spill som også er veldig gøy. Du starter med en zombie, og så mens du løper og spiser hjerner på veien, tjener du opp fler zombier og da mer liv. Mister du alle, har du tapt og du må starte det på nytt. Hver gang du når 100 hjerner, får du et skrapelodd du kan vinne penger og annet stasj med. Det er også missions på samme måte som subway surfers. Dette er ikke like bra synes jeg, men det er helt greit. Brukt noen tiner på dette i reise :)

Lenke til kommentar

Nei det kan nok stemme det, det er en meget limitert Rayman opplevelse sånn sett. Derfor jeg nevnte at spillet egner seg godt "on the run". Absolutt ikke ett spill man sitter i timesvis med om gangen.

Jeg la også til: :thumbup:
Ellers et nydelig spill til kun 21,- som passer perfekt til formfaktoren

Men det var flere Rayman, kanskje et av de har flere kontrollere samtidig?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...