Mala Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Finnes det noe gode spill som sparker bra fra seg på iPhone? Ikke noe sånn piss som Infinity Blade som man blir lei av etter 5 minutter altså. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Jeg liker Tower Defense, VGs Musikk Quiz, Quizkampen, Mathemagics (mattelæring) og Mindsnacks (språklæringsspill). Real Racing er også bittelitt underholdende. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hva med Ravensword: Shadow lands? Det ser ut til å være ganske voldsomt. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Kingdom Rush, det absolutt beste towerdefense spillet på ipad, og nå også til iphone. Last det ned mens det er gratis, fantastisk gjennomført spill hvis dere liker towerdefense. https://itunes.apple.com/us/app/kingdom-rush/id516378985?mt=8 Endret 21. desember 2012 av Apox 1 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Finnes det noe gode spill som sparker bra fra seg på iPhone? Ikke noe sånn piss som Infinity Blade som man blir lei av etter 5 minutter altså. Nova 3 og modern combat 4. Avengers initiative er faktisk bra med syk grafikk og er gratis. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Avangers er vel ren rip-off fra Infinity Blade, så det er ikke så aktuelt Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Devil's Attorney er vel verdt å prøve. Introen i seg selv er verdt nedlastingen. Breakout er jo gammelt, men morsomt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Personlig er jeg fan av Minigore 2! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Balloon Tower Defence er et av de beste etter min mening. Blir aldri kjedelig! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Siden dette utviklet seg til en egen tråd , må jeg jo selv anbefale Rayman Jungle Run, veldig artig platform som egner seg godt "on the run" Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Gode ide til tråd. Synes også at spill som Infinity Blade er kjedelige. Min anbefaling er Horn. Jeg spilte det på ipad, men tror det finnes til iphone også. Det minner om Zelda, med store åpne områder å utforske. Visuelt erspillet noe av det peneste jeg ha sett, og det er ett av få rene ipad-spill som kunne blitt til et fullverdig spill. Kampene er infinity blade-aktige, men fokuset er på utforskning. Et atmosfærisk spill rett og slett. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Enig der Jakoozie! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) nå som jeg har fått et monster av en spilltelefon (iP5) så må noen av disse titlene prøves Jeg syntes også Infinity Blade ble fort kjedelig og egentlig det samme med real racing (mer fordi jeg liker spesifike spilltyper i dette formatet kanskje). Kingdom Rush og Rayman Jungle Run skal prøves. EDIT: Ellers synes jeg spill som DarkNebula2 er supre i dette formatet. Endret 21. desember 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Ports of Call er det umulig å bli lei av. Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) GTA Vice City er en klassiker som funker fint med iphone kontroller. Endret 22. desember 2012 av Shushi Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 Hvordan er det å spille ett såpass "avansert" spill med touch kontrollere ? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Hvordan er det å spille ett såpass "avansert" spill med touch kontrollere ? Jeg kan si deg en ting. Det er mye bedre uten touch. Jeg klarer omtrent ikke bruke de kontrollene og synes der er mye bedre fysiskt. Men der er min mening Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 Og jeg tror på deg. Det er litt der begrensningen for mobil spilling ligger for meg. Skal ikke mye til før touch kontrollene kommer til kort, og det blir bare ett salig rot alt sammen. Spesielt på kun 4" blir det ekstra keitete Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Jeg kjøpte GTAIII på iP4 og det bekreftet i grunn bare mistanken om at det ikke er rett type spill for den formfaktoren . Kanskje slike spill hadde vært bedre med iPad Mini og en trådløs gamepad. Kingdom Rush: God damn for et addictive spill. Spilte i 4-5 timer til jeg så på klokken og fant ut at jeg kanskje skulle sove noen timer også. Et suverent gratis spill. Rayman Jungle Run: Veldig morro, men jeg fikk bare styrt 1 ting av gangen som eks. hopping og derfor ble jeg fort lei. Men det kan være jeg ikke har skjønt hvordan jeg kan få alle styringsmuligheter med en gang? Ellers et nydelig spill til kun 21,- som passer perfekt til formfaktoren Endret 22. desember 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Chrono Trigger, samt Final Fantasy I- IV. Chaos Rings er også veldig kult. Chrono Trigger er vel på tilbud nå, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå