Gå til innhold

Gode spill som sparker bra fra seg på iPhone?

Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gode ide til tråd. Synes også at spill som Infinity Blade er kjedelige.

Min anbefaling er Horn. Jeg spilte det på ipad, men tror det finnes til iphone også. Det minner om Zelda, med store åpne områder å utforske. Visuelt erspillet noe av det peneste jeg ha sett, og det er ett av få rene ipad-spill som kunne blitt til et fullverdig spill. Kampene er infinity blade-aktige, men fokuset er på utforskning.

Et atmosfærisk spill rett og slett.

Lenke til kommentar

nå som jeg har fått et monster av en spilltelefon (iP5) så må noen av disse titlene prøves :p Jeg syntes også Infinity Blade ble fort kjedelig og egentlig det samme med real racing (mer fordi jeg liker spesifike spilltyper i dette formatet kanskje). Kingdom Rush og Rayman Jungle Run skal prøves.

EDIT:

Ellers synes jeg spill som DarkNebula2 er supre i dette formatet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte GTAIII på iP4 og det bekreftet i grunn bare mistanken om at det ikke er rett type spill for den formfaktoren :). Kanskje slike spill hadde vært bedre med iPad Mini og en trådløs gamepad.

Kingdom Rush:

God damn for et addictive spill. Spilte i 4-5 timer til jeg så på klokken og fant ut at jeg kanskje skulle sove noen timer også. Et suverent gratis spill.

Rayman Jungle Run:

Veldig morro, men jeg fikk bare styrt 1 ting av gangen som eks. hopping og derfor ble jeg fort lei. Men det kan være jeg ikke har skjønt hvordan jeg kan få alle styringsmuligheter med en gang?

Ellers et nydelig spill til kun 21,- som passer perfekt til formfaktoren :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...