Øystein.F. Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 No kan du påverke kva spel som dukkar opp i framtida. Les hele saken Lenke til kommentar
Dinoman87 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Gjerne mere Dino Crisis takk Lenke til kommentar
Onizuka89 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Serien som er avbildet i artikkelen Breath of Fire Men helst orginal serien, og ikke lage et "Dragon Quarter" til. Liker det at Ryu og Nina sine trekk alltid er ganske like i forhold til forgjengeren sine i alle spillene. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Skuffende at de ikke hadde Monster Hunter spørsmål under "Er [x] serie en av dine favoritt serier" Endret 21. desember 2012 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Breath Of Fire og megamann Legends er vel åpenbart Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Fant en feil i artikkelen: Enkelte av ordene var ikke lenker. Endret 21. desember 2012 av Matsemann Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Tar gjerne en reboot av Onimusha og relansering av de tidligere spillene på PSN Endret 21. desember 2012 av Makiavelli Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Mega Man er i en helt egen klasse når det kommer til Capcom-spill jeg vil ha tilbake, men sier heller ikke nei til mer av gamle klassikere som Breath of Fire, Bionic Commando, Gargoyle's Quest, Final Fight, Strider, Shantae, Viewtiful Joe og Dino Crisis. Dessuten blir det genialt når Ace Attorney 5 endelig kommer ut! Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Onimusha <3 Det hadde vært deilig! Etter Dino Crisis 3 så vet jeg ikke om jeg har trua på et nytt i serien der, men et nytt BoF hadde vært digg også. Selv om Dragon Quarter var skuffende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå